donderdag 7 maart 2013

Linnen rokje

En toen was het alweer maart......

Oh wat ben ik blij zeg met de zonnestralen die ik heb gevoeld en met sneeuwklokjes en de paarse en witte krokusjes. Ik heb weer nieuwe inspiratie en ideeën en zin ook om mooie By BORG kleding (en kleedjes) te maken...De ideeën gaan een beetje snel nu, dus zaak om stap voor stap het idee af te maken zodat ik niet tig projecten heb lopen (wat wel eens gebeurde door mijn enthousiasme) die dan vervolgens niet afkomen...

Hierbij het linnen rokje dat ik heb gemaakt. t Is een fijn model en gemaakt van natuurlijk linnen. Wat houd ik toch van linnen en deze versie is redelijk stevig en kreukt nauwelijks.

Leuk voor de tussen-seizoenen deze fijne rok. 
Ze is gefabriceerd in maat 36/38. 






Langzamerhand begint mijn winkeltje al wat completer te worden (stapje voor stapje..) en kan deze ook worden gaan ingericht. Ook nodigt deze periode wel uit voor de leuke marktjes, dus als jullie nog ideetjes hebben waar ik mijn kraampje neer kan zetten met ByBORG?

ByBORG geeft jullie een kro-kusje






kater Rune ook......
(en een sappig sinaasappeltje...)

Geen opmerkingen: