woensdag 5 februari 2014

Vervolg gehaakte granny square deken....

Het is al een tijdje geleden dat ik voor t laatst een bericht schreef voor deze weblog.
En pas geleden heb ik een projectje (beter gezegd project!) opgepakt die wat naar de achtergrond was verdwenen, een goed moment om ook de weblog weer nieuw leven in te blazen.... 

In een eerdere blog schreef ik over het opgestarte haak-project Een klein uitstapje
En ik ben best blij met het (tussen)resultaat. Om het project nieuw leven in te blazen heb ik eerst eens wat nieuwe kleurtjes wol aangeschaft bij Hennie's Hobbyhoek. De kleine vierkantjes die al klaar waren ben ik nu van een donkerblauwe rand aan het voorzien. Als je goed kijkt op de foto dan zie je dat de bovenste granny's al een donkerblauwe rand hebben. 

gehaakte lapjesdeken in wording...

De kleurtjes garen zijn netjes naar me opgestuurd. Het grappige is dat de winkel (Hennie's Webwinkel) zich bevindt in de omgeving waar ik ben opgegroeid. t Is zeker een aanrader deze (web)winkel met haar zeer goede service en scherpe prijs. De bolletjes wol werden bezorgd in een erg grote doos. 
En Rune? Rune is ook erg tevreden......


Rune voelt zich wel thuis in zijn nieuwe doos



Geen opmerkingen: